Tulemine

Kuidas käib korteri broneerimine?

Hessnery Residentsides on korteri broneerimine lihtne ja kiire tänu online broneerimis-süsteemile. Kui vajad abi või tekib küsimusi, siis võta julgelt ühendust meie klienditeenindusega saates e-kirja info@hessnery.ee või helistades telefonil +372 50 44 230. 
 
* „Broneeri“ nupule vajutades tee oma esmased valikud (põhiteenus ehk korteri tüüp, kontaktandmed, teenuse periood, võimaliku korterikaaslase andmed ja lisateenused).  
* Kui valik on tehtud, suunatakse Sind kliendiankeedile, kus saad üle kontrollida ja täiendavalt sisestada oma andmed (ära unusta laadimast isikut tõendava dokumendi, passi või ID-kaardi koopiat. Piisab telefoniga tehtud fotost).  
* Seejärel liigud lisateenuste ja -toodete väljale, kus saad täpsustada oma valikuid ja ülevaate kujunenud maksumusest.  
* Enne lepingu allkirjastamist suunatakse Sind veel kord broneeringut üle kontrollima ja kinnitama nii privaatsus- kui kasutajatingimusi.  
* Peale lepingu allkirjastamist suunatakse Sind maksekeskkonda esmase vajaliku makse teostamiseks. Makse teostamiseks saad valida pangalinkide (Coop, Swed, SEB, LHV) ja krediikaarti linkide (Visa, MasterCard) vahel. Maksekeskuse teenust osutab Swedbank AS. 
* Makse sooritamise järgselt liigub Sinu tellimus automaatselt Hessnery Residentsid kliendihalduri töölauale.  
* Haldur kontrollib broneeringu ja lepingu vastavust, kinnitab lepingu sõlmimise (maksimaalselt 24h jooksul peale broneeringu esitamist) ja edastab vajalikud juhised Hessnery Residentsidesse tulekuks koos personaalse uksekoodiga (12 h enne lepingus toodud üüriperioodi alguskuupäeva). 
* Kui broneeringu ja lepingu juures puuduvad takistused, on Sulle tagatud ligipääs teenusele vastavalt valitud alguskuupäevale. Kui broneeringu või lepingu juures on vasturääkivused, kontakteerub Sinuga kliendihaldur.  
* Lepingu mittesõlmimisel tagastatakse broneerimisel tasutud esmane makse täies ulatuses (24h jooksul). Kui leping jääb sõlmimata Sinu poolt puudulike andmete tõttu, on Hessnery Residentsidel õigus tagastada broneerimistasu võrra väiksem summa.  
* Kui leping on jõustunud,  edastatakse Sulle  uste avamise personaalne kood (12h enne saabumise kuupäeva) ning teretulemast Hessnery Residentsidesse. 
 
Kui soovid meie juures peatuda lühemat aega kui üks kuu, siis võta meiega ühendust saates e-kirja info@hessnery.ee. 

Milliste korterite vahel saab valida ja mis on hinnad?

Sobiva korteri saad endale valida kodulehe alamlehel KORTERID 
Meil on nelja tüüpi kortereid:  
* Urban ja Studio (17 m2) väikekorterid sobivad ideaalselt ühele inimesele. 
* Premium (26 m2) korter sobib kahele inimesele, lühiajaliseks majutumiseks ka neljale.  
* Premium Grand (39 m2) korter asub hoone alumisel korrusel. Appartemendis on kaks uksega ühendatud tuba. Avaram korteritüüp sobib ajutiseks koduks ka erivajadusega inimestele.  
 
Igas korteris on TASUTA kiire ja turvaline WIFI ja püsiühenduse võimalus(500/500Mbs), Android TV teler omal valikul rakendustega(Netflix, Youtube music, Youtube jne.), privaatne dušširuum-WC, köök, milles on olemas kõik vajalik mugavaks ja kiireks eluks – integreeritud külmkapp sügavkülmaga, nõudepesumasin, 2 auguga induktsioonpliit, söefiltritega õhutõmbaja, mikrolaineahi ja veekeedukann. Kõikides köökides on kasutusel keraamilised valamud, mis tagavad vaiksema heli vee kasutamisel. Integreeritud köögimööblis on erinevad kapid esemete ja riiete paigutamiseks. Meelepärased kööginõud, voodilinade ja rätikute komplekti saad soovi korral tellida meilt (lisa ostukorvi vastavad read) ja need on saabumise ajaks juba Sinu korteris. 

Lisaks on igas korteri esikus kõrge kapp riiete ja jalatsite paigutamiseks. 

Korterites on nutilaud, mida saab kasutada nii töö tegemiseks kui söögi serveerimiseks. Komplekti kuuluvad ka toolid. 

Magamiseks on korteris 2 voodit (1 voodi laiusega 800x2000mm), mis on kas lahku- või kokkupaigutusega. Voodi on kaldavatav, mis tagab mugava esemete paigutuse. Igas korteris on ka põrandalamp ning poolpimendavad ja heli neelavad kardinad. 

Dušširuum-WC on varustatud kaasaegse santehnikaga, sealhulgas integreeritav WC pott ja dušširenn. Valamu all on lai 2 sahtliga valamukapp esemete paigutamiseks. Valamu kohal on suur seinapeegel.
Kogu hoone ja korterid on LED-valgustitega. 

Milliseid lisateenuseid on võimalik osta?

Parkimine 
Parkimisteenus on saadaval vabade kohtade olemasolul. Hind 39€/kuu. 
Elektriautode omanikele on olemas laadimispunkt eraldi tasu eest.  

Kööginõud, rätikud ja voodilinad 
Võimalik on tulla oma asjadega või ühekordse maksena lisada need tellimust tehes ostukorvi ning kõik vajaminev ootab Sind saabudes toas. Esemeid on võimalik tellida ka hijem. 

Koristusteenus 
Võimalik on täiendavalt tellida korteri koristusteenust. Koristamist teostatakse esmaspäeviti ja neljapäeviti vahemikus 10.00-18.00. Koristamise vajadusest palume teavitada minimaalselt 48h enne soovitud koristamise päeva. Kasuta selleks korteris olevat QR-koodi või unikaalset e-posti aadressi. Sinu teavitus jõuab koheselt meie halduri töölauale. Kui Sul on lisamärkusi, siis saad ka need teadet esitades lisada. 

Korteri koristamine sisaldab: 

  • Põrandate kuiv või niiske käsitsi koristamine, 
  • Prügikastide tühjendamine ning prügikottide vahetamine, 
  • Ruumisisestelt ustelt sõrmejälgede ning plekkide eemaldamine, 
  • Kappidelt, riiulitelt, ustelt ja ruumisiseselt furnituurilt tolmu võtmine, 
  • Tolmu pühkimine vabadelt horisontaalpindadelt (pistikud, lülitid jms.), 
  • Kööginurga- ja wc puhastamine. 

Kvaliteetseks koristusteenuseks palume vastavad pinnad vabastada isiklikest esemetsest. 

Koristusteenuse hind on URBAN ja STUDIO korterites 25€/kord ning PREMIUM ja PREMIUM GRAND korterites 35€/kord. 

Koosolekuruum 
Hessnery Residentside Lion’s Lounge kõrval asuvasse nõupidamisteruumi 1. korrusel mahub mugavalt laua ümber kuni 14 inimest. Ruumis on suur ekraan, konverentsitehnika ja ettevalmistuslaud. Nõupidamiste ruumi sissepääsu kõrval Lion’s Lounge alas on iseteenenduskohvik, kust saab mugavalt nii sooje kui külmi jooke ja erinevaid võileibu ning maiustusi soetada.  

Nõupidamisteruumi rentimisel on Sinu privaatses kasutuses kogu Lion’s Lounge ala. Teenuse maksumus on 49€/h ja miinimumperiood on 3h. Broneerimine on lihtne teostada lehel LION’S LOUNGE /hyperlink/. Küsimuste korral kontakteeru meie klienditeenindusega info@hessnery.ee või +372 50 44 230. 

Kuidas toimub igakuine maksime?

Kuupõhised arved väljastame iga kuu esimesel nädalal ning need tuleb tasuda arvel näidatud pangakontole vastavalt maksetähtajale.

Kas on võimalik vahetada korterit, kui selleks tekib soov?

Vabade korterite olemasolul on see võimalik. Vahetamisel rakendub koristustasu.

Kas lepingu saab tühistada enne saabumist?

Kui sõlmisid lepingu, kuid soovid selle tühistada 14 või rohkem päeva enne lepingu algust, siis tagastame kogu summa, välja arvatud broneerimistasu. 
Kui sõlmisid lepingu, kuid soovid selle tühistada vähem kui 14 päeva enne lepingu algust, siis: 

Kõik tagasimaksed teostame kolmekümne (30) päeva jooksul alates lepingu tühistamisest. 

1-kuulise tähtajaga lepingu korral tagastame koristustasu ja kodulooma majutamisest tingitud täiendava tagatisraha; 

Pikema kui 1-kuulise tähtajaga lepingu korral tagastame ainult tagatisraha; 

Millised kulud lisanduvad igakuisele üürile?

Kõrvalkulud koosnevad haldusteenustest ja kommunaalteenustest. Kuni 3-kuulise lepingu korral on kõrvalkulud fikseeritud. Üle 3-kuulise lepingu korral on haldusteenused fikseeritud ning kommunaalteenused arveldatakse vastavalt tarbimisele.

Kommunaalteenused on tarbitud vesi ja kanalisatsioon, nii kütmiseks kui vee soojendamiseks kulunud soojusenergia ja tarbitud elekter.
Haldusteenused on jäätmekäitlus, välikoristus, sise üldalade koristus, üldala porivaipade ringlus, üldala WC-de tarvikud, akende ja klaaspindade pesu, uste ja akende regulaarhooldus, tehnosüsteemide käit ja hooldus, üldalade põrandate süvapesu, internetiühendus ja selleks vajalike seadmete haldusteenus (Telia püsiühendusega internet igas korteris), maamaks ja halduri teenus.
Kõrvalkulude hinna sisse kuuluvad ka üldaladel leviv kiire WIFI, jõusaali ning selvepesula kasutamine.
Tagatisrahaks broneeringu tegemisel on ühe kuu tasu, millele lisandub ühekordne broneerimistasu on 99€.

Kas korteriga on võimalik eelnevalt tutvuda?

Kodulehel on pildid kõikidest korteritest ning lisatud on ka korruste- ja ruumiplaanid. 

Kui soovid  korteriga tutvuma tulla, siis saada e-mail info@hessnery.ee ja võtame Sinuga ühendust sobiva aja kokku leppimiseks. 

Kuidas pääsen Hessnery Residentsides oma korterisse?

Hessnery Residentsides on nutilukud, mis tähendab, et hoonesse pääseb personaalse koodiga. Kogu vajaliku info saadame Sulle SMS’i teel 12 h enne saabumist.

Kui olen ostnud autole parkimiskoha, kuidas pääsen sisse tõkkepuust?

Hessnery Residentside kinnistul on 16 parkimiskohta. Kui oled soetanud parkimisteenuse, siis seotakse Sinu poolt broneerimisel määratud telefoninumber tõkkepuu läbipääsusüsteemiga. Parklasse pääsemiseks ja sealt väljumiseks on Sul vaja vaid helistada tõkkepuul näidatud telefoninumbrile. Parklas ei ole nummerdatud või nimelisi parkimiskohti, kuna parklasse ligipääs on tagatud maksimaalselt 16 isikule – seega saad parkida ükskõik millisele vabale parkimiskohale. Parklakoha tasu on 39€/kuu.

Kas oma mööbliga tohib tulla?

Oma mööblit ei ole vaja kaasa võtta, sest korterites on kõik eluks vajalik mööbel mugavaks olemiseks juba olemas. Möbleerimata kortereid me ei paku.

Olemine

Kas peab järgima majareegleid?

Oleme üksteise suhtes lugupidavad ja peame Hessnery Residentsides kinni kodukorrast. Kodukord on automaatne lepingu lisa, mille leiad meie juurde saabudes nii üldalalt kui korterist. Alkohoolseid jooke avalikes ruumides ei tarbita ning suitsetamine on rangelt keelatud kogu majas. Öörahu on esmaspäevast reedeni kell 22.00-06.00, laupäeval ja pühapäeval kell 00.00-08.00.

Kas Hessnery Residentsis on toas pesumasinad?

Tubades pesumasinaid ei ole, et ruumikasutust maksimeerida. Mugav selvepesula asub hoone alumisel korrusel, kus on pesumasinad, kuivatid ning triikimisvahendid. Pesuvahendid on vaja kaasa võtta endal (NB! Kapslitega pesuaineid palume mitte kasutada!) Aega broneerima ei pea, teenus sisaldub korteri üürihinnas.

Mida teha, kui korteris midagi katki läheb?

Kui korteris läheb midagi katki või tekib mõni muu probleem, siis teavita meid koheselt kasutades korteris olevat vastavat QR-koodi või selle juures olevat korteri unikaalset e-posti aadressi, mille kaudu teade jõuab koheselt meie halduri töölauale. Pakume omalt poolt parandustööde teenust, et probleem kiirelt lahendada. Hindame iga juhtumi puhul eraldi, mis on kahjustuse põhjus ning kas üldse või kui palju selle eest tuleb tasuda.

Kas lemmikloomad on teretulnud?

Hästi kasvatatud lemmikloomad on meie juurde teretulnud. Sel juhul on vaja lihtsalt tasuda broneeringut tehes topelt tagatisraha. Vastav tasu lisandub ostukorvi automaatselt broneeringu tegemisel.

Kas jõusaali kasutamiseks on vaja aeg broneerida?

Jõusaal on avatud kõigile elanikele tasuta 24h ööpäevas.

Kui olen ostnud turvalise rattahoidla koha, kuidas pääsen rattamajja?

Suletud rattahoidlas on 15 kohta. Kui oled soetanud hoiukoha, siis seotakse selle ligipääs Sinu kasutuses oleva personaalse läbipääsukoodiga, mis tagab Sulle rattahoidlasse ligipääsu nii nagu ka Sinu kasutuses olevasse korterisse: sisenemiseks on vaja ukse kõrval oleval koodpaneelil sisestada oma personaalne kood. Rattahoidlas ei ole nummerdatud või nimelisi kohti, kuna hoidlasse ligipääs on tagatud maksimaalselt 15 isikule – seega saad ratta paigutada ükskõik millisele vabale kohale. Rattahoidla tasu on 20€/kuu.

Kas Hessnery Residentsis on panipaigad?

Jah. 11 panipaika (suurusega ca. 2m2) asuvad hoone alumisel korrusel. Kui oled soetanud panipaiga, siis seotakse selle ligipääs Sinu kasutuses oleva personaalse läbipääsukoodiga: Sul on vaja sisestada ukse kõrval oleval koodpaneelil oma personaalne kood. Panipaigad ei ole nummerdatud või nimeliselt määratud, kuna alasse ligipääs on tagatud maksimaalselt 11 isikule – seega saad oma asjad paigutada ükskõik millisesse vabasse panipaika.

Panipaiga turvaliseks sulgemiseks on vaja Sul enda taba. Panipaiga tasu on 39€/kuu.

Lahkumine

Kas lepingu saab lõpetada ennetähtaegselt?

Lepingu võib öelda üles 30-päevase etteteatamisega, kuid sul on õigus antud perioodil korterit edasi kasutada. Juhul, kui soovid lahkuda koheselt, kehtib 30-päevane etteteatamise tähtaeg ning selle perioodi eest tuleb ka tasuda.

Kas enne lahkumist peab korteri koristama?

Eeldame, et tagastad korteri sama puhtana, nagu selle saabumispäeval said. Juhul, kui korter on pärast tagastamist koristamata või puudulikult koristatud, on meil õigus nõuda kahekordne koristustasu, mis URBAN ja STUDIO korterite puhul on lepingulise 60€ asemel 120€ ning PREMIUM ja PREMIUM GRAND korterite puhul lepingulise tasu 75€ asemel 150€.

Mis kellast tuleb korter lahkumispäeval vabastada?

Lepingu lõppemise kuupäeval tuleb korter vabastada hiljemalt kella 12.00ks päeval, mil aeguvad ka sisenemiskoodid. Palun võta kaasa kõik oma asjad ja vii välja prügi. Me ei vastuta tuppa unustatud asjade eest.

Kuidas korter lahkudes üle antakse?

Füüsilist üleandmist ei toimu. Pärast lahkumist kontrollitakse korterit ning kui kõik on korras, siis tagastame tagatissumma hiljemalt neljateistkümne (14) päeva jooksul peale lepingu lõppemist. Kui toas on tekkinud kahjustusi, mis ei tulene harilikust kulumisest ja kasutamisest, siis saadame Sulle teavituse. Hindame iga kahjustust eraldi. Sellisel juhul võib tagatise tagastamine viibida seni, kuni kahjunõue saab hüvitatud.

Kuidas saaks lepingut pikendada?

Lepingut pikendame sel hetkel kehtivate hindadega. Kui teatad 30 päeva enne lepingu lõppemist, et soovid lepingut pikendada, püüame Sulle tagada sama korteri või samaväärse korteri vältimaks asjatut kolmist. Kui etteteatamise tähtaeg on lühem, ei pruugi meil olla võimalik seda tagada.

Küsimuste korral võtke meiega julgelt ühendust.

Telefon +372 50 44 230
E-mail info@hessnery.ee

Populaarne valik

17 m2 / 2 inimest

Studio

460 €/kuu

Broneeri kohe

26 m2 / 2 inimest

Premium

600 €/kuu

Broneeri kohe

39 m2 / 2 inimest

Premium Grand

655 €/kuu

Broneeri kohe