Teenust pakub

Hessnery OÜ
Reg Nr: 12532251
KMKR: EE101665056
Pärnu mnt. 453h, 10916, Tallinn, Eesti

Hessnery Residentsides on toa broneerimine mugav, lihtne ja kiire tänu online-broneerimis-süsteemile. Kui vajad abi või tekib küsimusi, siis võta ühendust meie klienditeenindusega  e-maili info@hessnery.ee teel või helistades telefonile +372 50 44 230.

Teenuse tellimine

  1. Vajutades „Broneeri“ nuppu, avanevad valikud, millest saad teha oma valiku (põhiteenus ehk toa tüüp, kontaktandmed, teenuse periood, võimaliku toakaaslase andmed ja lisateenused
  2. Kui valik on tehtud, suunatakse Sind kliendiankeedile, kus saad üle kontrollida ja täiendavalt sisestada oma andmed (ära unusta laadimast isikut tõendava passi või ID dokumendi koopiat. Piisab telefoniga tehtud fotost).
  3. Seejärel suunatakse Sind lisateenuste ja -toodete väljale, kus on võimalik täpsustada oma valikuid ja saad ülevaate kujunenud maksumusest.
  4. Enne lepingu allkirjastamist suunatakse Sind broneeringut veel kord üle kontrollima ja nõustuma privaatsus- kui broneerimistingimustega.
  5. Peale lepingu allkirjastamist suunatakse Sind maksekeskkonda.
  6. Makse teostamiseks saad valida pangalinkide (Coop, Swed, SEB, LHV) ja krediikaarti linkide (Visa, MasterCard) vahel. Maksekeskuse teenust osutab Swedbank AS.
  7. Pärast makse edukat sooritamist jõuab üürisoov Hessnery Residentsid kliendihalduri töölauale.
  8. Haldur kontrollib Sinu broneeringu ja lepingu vastavust, kinnitab lepingu (maksimaalselt 24h jooksul peale broneeringu esitamist) ja edastab vajalikud juhised Hessnery Residentsidesse tulekuks koos personaalse koodiga oma tuppa pääsuks (12 h enne lepingus toodud üüriperioodi alguskuupäeva).
  9. Juhul, kui esitatud tingimustes esineb ebakõla ja lepingut sõlmida pole võimalik, siis edastatakse lepingu mittesõlmimise teade koos vastava põhjendusega kirjalikult tellimuse esitajale. Lepingu mittesõlmimisel tagastatakse broneerimisel tasutud esmane makse täies ulatuses (24h jooksul). Kui leping jääb sõlmimata Tellija poolt puudulike andmete tõttu, on Hessnery Residentsidel õigus tagastada broneerimistasu võrra väiksem summa.
  10. Lepingus toodud hinnad kehtivad broneeringutele pikemaks kui üks kuu. Kui soovid meie juures peatuda lühemat aega kui üks kuu, siis võta ühendust e-maili teel meie klienditeenindusega info@hessnery.ee.

Teenusest loobumine

  1. Kui sõlmisid lepingu, kuid soovid selle tühistada kuni 14 päeva enne lepingu algust, siis tagastame kogu summa, välja arvatud broneerimistasu.
  2. Kui sõlmisid lepingu, kuid soovid selle tühistada vähem kui 14 päeva enne lepingu algust, siis 
  3. Ühekuulise tähtajaga lepingu korral tagastame koristustasu ja kodulooma majutamisest tingitud täiendava tagatisraha
  4. Pikema kui 1-kuulise tähtajaga lepingu korral tagastame ainult tagatisraha;
  5. Kõik tagasimaksed teostame kolmekümne (30) päeva jooksul pärast lepingu lõppemisest.
  6. Lepingu võib öelda üles teenuse kasutamise ajal 30 päevase etteteatamisega. Juhul, kui soovid koheselt lahkuda, on see võimalik, kuid leping lõpeb 30 päeva pärast ning antud perioodi eest tuleb tasuda toa eest vastavalt hinnakirjale.

Klienditugi

Küsimuste tekkimisel võta ühendust
Telefon +372 50 44 230
E-mail info@hessnery.ee