Hessnery Residents sisekorraeeskiri on kohustuslikuks täitmiseks kõikidele Hessnery Residents majutushoonete klientidele
Kodukord
- Klientidel on keelatud häirida teisi Kliente (lärmata, mängida valjusti muusikat või muul moel rikkuda teiste Klientide rahu).
- Öörahu kestab pühapäevast reedeni vahemikus kell 23:00 – 06:00 ning reedel ja laupäeval vahemikus kell 00:00 – 08:00
- Kliendil võib käia külalisi vahemikus kell 7:00 – 23:00 juhul, kui nende tegevus ei häiri teisi. Klient vastutab enda külaliste poolt tekitatud kahju eest nagu enda tekitatud kahju eest.
- Probleemide korral helistage +372 504 4230 või kasutage toa seinal olevat QR-koodi ning tehke teavitus avanenud keskkonna kaudu.
- Kliendil on keelatud kasutada majutusruumi muuks kui elupaigaks (keelatud on igasugune äritegevus, tootmine, koosolekute ja tööalaste kohtumiste korraldamine).
- Klient kohustub hoidma lisaks oma majutusruumile korda ka Hoones ja Kinnistul. Keelatud on igasugune kahju tekitamine. Klient kohustub enda järel alati ukse sulgema ning lukustama. Juhul, kui Klient tahtlikult või hooletusest kahjustab Kinnistut, Hoonet või majutusruume, siis kohustub ta tekkinud kahju hüvitama vastavalt seadusele ja majutusteenuse lepingule.
Turvalisus
- Hoone ja selles asuvad majutusruumid vastavad tuleohutusnõuetele. Hoone üldkasutatavatesse ruumidesse on paigaldatud nõuetele vastavad evakuatsiooniplaanid. Kõik Kliendid peavad Hoonesse kolides nendega iseseisvalt tutvuma.
- Turvalisuse tagamiseks tuleb Kliendil regulaarselt kontrollida elektriseadmete korrashoidu. Mittetöötavad, katkised, valesti kasutatud või puudulikult remonditud seadmed võivad kasutaja elu ohtu seada.
- Iseseisev elektritööde või torutööde tegemine ei ole lubatud. Kui Kliendil tekib probleeme elektrisüsteemi või torustikuga, siis tuleb pöörduda klienditeeninduse poole.
- Tuleohutuse tagamiseks tuleb tule käsitlemisel olla ettevaatlik, järgida õigusaktides sätestatud nõudeid ning vältida võimalike ohuolukordade tekkimist.
- Enne majutusruumist lahkumist kohustub Klient kontrollima, et potentsiaalset tuleohtu põhjustavad seadmed oleksid pärast kasutamist välja lülitatud (triikraud, pliit, jne).
- Liikumisteedele ja trepikotta ei tohi jätta esemeid, mis võiksid takistada tulekahju korral Päästeameti ligipääsu Kinnistule, Hoonele ja Majutusruumile.
- Üldise tuleohutuse ning Hoone tehnosüsteemide korrasoleku tagamiseks teostab Teenusepakkuja aeg-ajalt ruumides ja majutusruumides kontrolle. Kontrollist teavitatakse Kliente ette lepingus sätestatud korras.
- Iga ruumi laes on suitsuandur. Kliendil on keelatud andurit iseseisvalt eemaldada või kinni katta. Juhul, kui seda tehakse, tuleb tasuda trahv 500€ juhtumi kohta. Juhul, kui suitsuanduriga esineb probleeme, siis tuleb kontakteeruda klienditeenindajaga.
- Klientidel on keelatud võimaldada kolmandatele isikutele Hoonesse või majutusruumi ligipääsu.
- Klientidel on keelatud võtta enda valdusesse Hoone ühisaladel olevaid esemeid või muid vallasasju, mis on mõeldud kasutamiseks kõigile Klientidele.
Korrashoid
- Kliendid kohustuvad hoidma puhtust oma majutusruumis ning Hoones ja Kinnistu ühisaladel pärast nende kasutamist.
- Kliendid kohustuvad järgima majutusruumi, hoone ja kinnistu hooldusjuhendeid, millest on kliente teavitatud.
- Teenusepakkujal on õigus teostada aeg-ajalt kontrolle puhtuse hoidmise ja nõuete järgimise üle. Kontrollist teavitatakse Kliente lepingus sätestatud korras.
- Välja kolides tuleb majutusruum üle anda puhtana. Lisaks tellib Teenusepakkuja lepingu lõppemisel majutusruumile üldpuhastusteenuse vastavalt lepingus sätestatule.
- Palume kord kuus puhastada duširuumis trappi. Ühtlasi kasutada Torusiili või muud analoogset vahendit nii trapi kui ka vannitoa- ja köögivalamu torude puhastamisel.
- Duši alt tulles palun veendu, et vannitoast väljudes on Sinu jalad kuivad. Pidev märgade jalgadega parketil liikumine tekitab sellele veekahjustused. Ühtlasi võib tekitada kahjustusi ka liigmärg põrandapesu.
- Palume kuivatada vannitoapõrand ka väljaspool dušiala.
- Palume kroompindade puhastamisel jälgida rangelt tootjapoolset vahendi kasutamise kirjeldust, et vältida pindade kahjustusi.
- Palume regulaarselt puhastada pliiditagust köögiseina rasva- ning toidujääkidest.
Läbipääsusüsteemid
- Hessnery Residentsi-de kliendid saavad Hoone ja majutusruumi uksi avada läbi neile antud läbipääsu koodi või võtme.
- Kõikide Klientide koodid ja võtmed on isikustatud ning mõeldud kasutamiseks ainult neile endile. Koodi või võtme andmine kolmanda isiku valdusesse on keelatud.
- Juhul, kui Klient unustab koodi või kaotab võtme, siis uue koodi või võtme väljastamisel tuleb tasuda teenustasu 50€.
- Kui Klient unustab koodi või kaotab võtme, tuleb sellest koheselt teavitada majahaldurit.
- Juhul, kui Klient annab oma koodi või võtme kolmanda isiku valdusesse, tuleb sellise rikkumise puhul tasuda trahv 200€ iga üksiku juhtumi kohta.
- Kui läbipääsusüsteemi kasutamisega tekib probleeme, siis tuleb pöörduda majahalduri poole.
- Kui Klient on unustanud koodi või kaotanud võtme, peab ligipääsu tagama haldusettevõte, seljuhul tuleb kliendil tasuda väljakutse eest teenustasu 50 eurot.
Parkimine
- Parkimiseks on loodud võimalused Kinnistul asuvas parklas.
- Parkimiskoha rentimiseks tuleks ühendust võtta majahalduriga või märkida broneerimisel vastav linnuke.
- Jalgrattad tuleb hoiustada selleks ettenähtud kohas maja ees või rentida jalgrattakoht koodiga jalgrattahoidlas.
- Klientidel ja külalisetel on võimalus lühiajaliselt parkida autosid Hessnery Residentsi-de kõrval asuvas Rimi toidupoe parklas.
Jäätmekäitlus
- Hessnery Residents tegeleb jäätmete taaskasutamisega. Jäätmete sorteerimisel tuleb järgida vastavaid märgistusi konteineritel.
- Klient ei tohi paiguta prügi hoone üldkoridoridesse ja ruumidesse.
- Iga kliendi kohustus on oma prügi vastavalt konteinerite märgistusele sorteerida.
Remont ja parandustööd
- Iseseisev remonttööde teostamine (sh. seintesse aukude puurimine, seinte värvimine) ei ole lubatud ning tuleb eelnevalt Klienditeenindusega kooskõlastada. Nõusoleku andmise käigus täpsustatakse kas nimetatud töö teostamisega kaasneb Kliendile kohustus tasuda selle likvideerimise eest väljakolimise hetkel. Täpsustavad tingimused on toodud lepingus.
- Harilik kulumine on majutusruumi ja sisustuse loomulik kulumine, mis kaasneb majutusruumi, seadmete ja sisutuse sihipärase kasutamisega. Hariliku kulumise korral on Klient kõiki seadmeid ja teisi majutusruumi osasid hooldanud vastavalt juhenditele.
- Hariliku kulumise hulka ei kuulu majutusruumi, seadmete ja sisustuse mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kulumine, vead ja sellega kaasnev kahju. Mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kulu eest tuleb tasuda hiljemalt väljakolimise hetkel. Lisaks tuleb tasuda nii majutusruumile, seadmetele kui sisustusele tahtmatute ning tahtlike vigastuste tekitamise eest. Sellisteks vigastusteks võivad olla näiteks lõikejäljed köögi tasapinnal, kuuma kööginõu asetamine köögi tasapinnale, mööbli jalgadega põranda kahjustamine, vms. Lisaks loetakse selliste vigastuste hulka seinte, põranda, lae, akende, uste ja teiste majutusruumi osade määrdumiste, täkete, aukude jm taastamiskulud.
- Teenusepakkuja paigaldatud sisustuse, seadme või majutusruumiga toimunud juhtumist tuleb viivitamatult Klienditeenindajat teavitada (täpsem info lepingus).
Juhul kui Teenusepakkuja peab majutusruumis teostama hooldus- või remonttöid mille põhjuseks on Kliendi süüline tegevus on Teenusepakkujal õigus esitada Tööde teostamise eest Kliendile arve järgneva hinnakirja alusel:
- Administreerimise tasu – 40€ iga juhtumi kohta
- Töövõtja töötasu vastavalt tegelikult kulunud ajale -35€/h + KM
- Toote asendamisel toote omahind
- Toote asendamisel selle transpordile tekkiv kulu
- Suuremõõtmeliste toodete puhul ka rikutud toote utiliseerimise tasu
Teenusepakkujal puudub kohustus esitada Kliendile kulutekkimise alusdokumente.
Pesuruumi kasutamine
- Klient võib kasutada korraga ainult ühte pesumasinat või kuivatusmasinat.
- Klient on kohustatud tekkinud mustuse pärast pesumasina ja kuivatusmasina kasutust ära koristama.
- Klient on kohustatud hoidma pesuruumi ja selle inventari heaperemehelikult.
- Pesuruumi inventari tahtlikul lõhkumisel tuleb tasuda trahv 1000€.
- Detailse pesuruumi kasutusjuhendi leiate pesuruumi ukselt.
Jõusaali kasutamine
- Jõusaali kasutamisel tuleb hoida inventari heaperemehelikult ja mitte häirida treenimisel teisi jõusaalis viibijaid või maja elanikke.
- Jõusaali inventari tahtlikul lõhkumisel tuleb tasuda trahv 1000€.
- Detailse jõusaali kasutusjuhendi leiate jõusaali seinalt.
Lion’s Lounge kasutamine
- Kliendil on lubatud pidada koosviibine maksimaalselt nelja inimesega.
- Ruumis tuleb olla vaikselt ja mitte häirida teisi ruumis viibijaid või teisi maja elanikke.
- Ruumi ja selle inventari tuleb hoida heaperemehelikult ja kasutada inventari selleks ettenähtud otstarbel.
- Ruumi sisutuse tahtlikul vigastamisel tuleb tasuda trahv 1000€.
Majutusruumi sisustus
Oma mööbli paigaldamine majutusruumi ei ole lubatud ilma Teenusepakkuja kirjaliku nõusolekuta.
Internet
Majasiseselt on olemas tasuta kiire WiFi võrk, mis on igas toas eraldi ning privaatne. WiFi võrgu nime ja parooli leiad toa seinal olevalt info kaardilt.
Kodukorra täiendamine
Vastavalt vajadusele võib kodukorda lisanduda uusi sätteid. Kliente teavitatakse kodukorra uuendamisest kirjalikult.
Suitsetamine ja muude ainete tarbimine
Hessnery Residents majutushooned on täielikult suitsuvaba. Hoones ning Majutusruumis sees on suitsetamine (sh. e-sigareti suitsetamine) rangelt keelatud. Suitsetamine on lubatud ainult selleks ettenähtud kohtades.
Klientidel ja nende külalistel on keelatud narkootikumide ning muude uimastavate ainete tarvitamine ja omamine. Alkoholi tarvitamine on üldkasutatavates ruumides keelatud.
Juhul, kui Klient või tema külaline tabatakse suitsetamast majutusruumis, või Hoone üldaladel mujal, kui selleks ettenähtud kohas, tuleb tasuda trahv suuruses 800€ juhtumi kohta.